ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1396
بازدید : 46
نویسنده : مشاور

آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 برای کشف دانش آموزان با استعداد ایرانی و تحصیل بهتر این دانش آموزان تیزهوش جهت ورود به مدارس تیزهوشان، استعداد درخشان و یا سمپاد برگزار می شود و دانش آموزانی که قصد دارند در مدارس تیزهوشان تحصیل کنند  حتما باید در آزمون مدارس تیزهوشان 97 - 98 شرکت کرده و در این آزمون قبول شوند. توجه کنید که آزمون مدارس تیزهوشان تنها در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهمبرای ورود دانش آموزان برای دوره اول و دوره دوم دبیرستان به صورت هماهنگ کشوری در کلیه شهر های ایران برگزار می شود. و داوطلبانی که بتوانند در آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 ششم به هفتم قبول شوند می توانند با داشتن نمرات  خوب در سال های تحصیلی در مدارس تیزهوشان بدون آزمون وارد این مدارس شوند تیم تله مشاور پیشنهاد می کند برای افزایش شانس قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان را که به صورت اختصاصی برای شما قرار دادیم مطالعه کنید. داوطلبان آزمون تیزهوشان باید به این نکته توجه کنند که برای قبولی در آزمون تیزهوشان نیاز به برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان دارند که علاوه بر مطالعه مقاله های مربوط  به برنامه ریزی آزمون تیزهوشان 97-98 می توانند برای راهنمایی در خصوص آزمون تیز هوشان از تیم تله مشاور کمک بگیرند. در این مقاله قصد داریم که به صورت مختصر به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 بپردازیم و بعد از بررسی آزمون مدارس تیزهوشان در این دو پایه،  شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام ، منابع سوالات ، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97 را به طور کلی برای شما ارائه می کنیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به احتمال زیاد از بهمن ماه شروع شده و تا اواسط اسفند ماه ادامه دارد و طبق روال هر ساله ممکن است مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم چند روزی تمدید خواهد شد. برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم باید به سامانه Azmoon.medu.ir  مراجعه کرده و ثبت نام کنند. برای اینکه در این زمینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم اطلاعات بیشتری کسب کنید ، پیشنهاد می کنیم مقاله ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 را مطالعه کنید. و برای اینکه خود را برای آزمون مدارس تیزهوشان آماده کنید، توصیه می کنیم که از تمامی نکات لازم مانند منابع آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای آزمون تیزهوشان ششم هفتم 97-98 با خبر شوید و علاوه بر منابع شما می توانید با مطالعه مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 به خوبی برای قبولی در آزمون تیزهوشان برنامه ریزی کنید.

 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 هم  به احتمال زیاد از بهمن ماه شروع شده تا اسفند ماه ادامه می یابد. داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید در مرحله اول در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند که برای ثبت نام و نکات مربوط به آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 می توانند مقاله ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را مطالعه کنند. داوطلبان برای اینکه بتوانند در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم  به موفقیت برسند توصیه می کنیم علاوه بر استفاده از منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم، مقاله برنامه ریزی برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم هم مطالعه کنید تا بتوانید در آزمون تیزهوشان موفق شوید.

 

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97–98

همانطور که می دانید ، شرط اول برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 داشتن تابعیت ایرانی است. شرط دوم برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم با آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم متفاوت است. شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97 را در مقاله ای جداگانه به صورت کامل توضیح دادیم. می توانید با مشاهده مقاله شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98، از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان مربوط به پایه خود اطلاع پیدا کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97–98

ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان 97 – 98 از اواخر بهمن ماه شروع شده و در اوایل اسفند به اتمام می رسد، همچنین ممکن است بعد از اتمام زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ، مهلت ثبت نام چند روزی تمدید شود. داوطبان آزمون مدارس تیزهوشان برای ثبت نام باید وارد به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان شده و با وارد کردن اطالاعات فردی در آزمون مدارس تیزهوشان ثبت نام کنند. پیشنهاد می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام پایه مربوط به خود مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید.

 

منابع سوالات آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

آن بخش از سوالات آزمون مدارس تیزهوشان که مربوط به سوالات استعداد تحصیلی است از کتاب درسی طرح شده است ولی سوالات مربوط به استعداد تحصیلی منبع مشخصی ندارد و به شکل غیر کلامی مطرح شده است. برای آگاهی کامل از منابع و سوالات آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 می توانید مقاله منابع و سوالات آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 را مطالعه کنید.  

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 به احتمال زیاد در اردیبهشت ماه می باشد. که می توانید با مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 از جزئیات برگزاری آزمون تیزهوشان با خبر شوید. زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان هم حدود 2 الی 3 هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام می شود. متقاضیان آزمون مدارس تیزهوشان دقت داشته باشند که اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان به صورت کاملا اینترنتی انجام می شود. که ما در مقاله اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 97-98مراحل مشاهده نتایج را به طور کامل توضیح داده ایم که می توانید مطالعه کنید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

منبع:ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , آزمون تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷-۹۸شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com